Tuesday, September 16, 2008

1001 possibility...bykkan Doa, Munajat & zikir to ALLAH s.w.t..

Salam...

I found 1 good article regarding what is possible event will be happening in this short period.

Praying if ALLAH s.w.t allows the change, so the smooth transition is made without lose any civilians life!!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



Fajar 16 Sep sudah menyinsing. Berdasarkan kenyaatn DSAI semalam di Stadium Kelana Jaya, jumlah MP sudah mencukupi.

Kesemua pemimpin komponen Pakatan Rakyat telah menandatangani dokumen perlantikan DSAI sebagai PM. Lebih 32 MP Be End juga telah menandatangani akuan atau memberi akujanji/ jaminan menyokong DSAI sebagai PM.




Untuk sebab-sebab sekuriti nama-nama mereka tidak dapat dihebahkan.The big question mark is bila peralihan kuasa nak dibuat?

First-DSAI dan pimpinan PR akan berjumpa Pak Lah sehari dua ini untuk maklumkan beliau jumlah MP yang mencukupi. DSAI akan meminta Pak Lah melepaskan jawatan secara terhormat dan beradab.


Samada Pak Lah bersetuju atau tidak, DSAI dan pimpinan PR akan bertemu YDP Agong untuk mempersembahkan nama-nama MP yang menyokong DSAI menjadi PM.

Jika YDP Agong mahu berjumpa kesemua MP berkenaan, maka kesemua MP akan di bawa mengadap Tuanku. Apa pun jika YDP Agong berpuashati maka Baginda akan memanggil Pak Lah dan menasihatkan Pak Lah melepaskan jawatan.Di waktu ini Pak Lah sebagai PM mempunyai 3 pilihan.


Pertama, beliau boleh melepaskan jawatan. Jika itu berlaku maka DSAI akan dipanggil mengadap untuk menerima jawatan PM.

Atau kedua, Pak Lah boleh menasihatkan YDP Agong membubarkan Parlimen. Bermakna kita terpaksa ke pilihanraya umum dalam tempoh 60 hari.

Ketiga Pak Lah boleh nasihatkan YDP Agong supaya menggantung Parlimen dan mengisytiharkan darurat.

Maka jika itu yang berlaku, Parlimen & kabinet akan digantung dan YDP Agong hendaklah melantik seorang yang baginda percayai untuk menjadi Pengarah Majlis Gerakan Negara (Mageran).

Pengarah yang dilantik ini mempunyai kuasa mutlak dan hanya menjawab kepada YDP Agong.

The next 10 days akan menjadi very critical. It can go either way.

So you people can see that walaupun kita mempunyai jumlah MP yang cukup, namun ada beberapa prosedur dan perkara teknikal yang perlu diselesaikan dan di atasi.So itulah keadaannya sekarang.

Kiita mohon kepada ALLAH agar memberi perlindungan dan petunjuk serta kekuatan untuk melakukan yang terbaik untuk Islam, bangsa& negara.

Adios..Zulkifli Noordin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile

Thank you..

Wassalam..

Basteng

No comments: