Thursday, October 13, 2011

ilmu sihir

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah pagi tadi berkesempatan mengadap sifu aku.

Aku berkongsi dengan dia tentang kisah pengamal ilmu hitam .

Daripada maklumat yang aku perolehi, amalan membaca surah Al-Fatihah, 4 Kul, Ayat Kursi, Matsurat/Manzil, selalu berwuduk, selawat, baca & sedekahkan surah Ya-Sin, bangun di 1/3 malam dengan mengerjakan amalan ibadat solat malam seperti Solat sunat Taubat, Tahajjud, Istikarah & hajat adalah amalan yang perlu diamalkan dalam menghadapi pihak lawan yang menggunakan ilmu sihir. !




Sifu aku berkongsi pengalamannya semasa bertugas di Sabah dimana dengan mata kepala dia sendiri menyaksikan bagaimana seorang Haji yang mengamalkan ilmu sihir/hitam dengan selamba sahaja mencabut kepala & meletakkan kepala ( kepala Haji itu sendiri ) tersebut di atas dashboard jip askar !

Semua yang dalam jip askar itu terketar ketar kerana ketakutan .

Haji tersebut mengamalkan ilmu sihir/hitam tersebut kerana mereka perlu berhadapan dengan pihak musuh seperti lanun yang senantiasa menyerang kampung tersebut . Dengan mengamalkan ilmu tersebut, maka kampung tersebut selamat dan bebas daripada ancaman lanun !

Untuk perhatian, dalam islam seorang pengamal ilmu sihir dibolehkan dijatuhi hukuman mati kerana seorang pengamal ilmu hitam sudah jelas syirik kepada ALLAH S.W.T !

Suka berkongsi bilamana pihak lawan masuk menyerang dengan menumbuk /menikam dengan menggunakan anggota tangan kanan maka kita akan menyambutnya iaiti dari sisi luar, kita dengan menggunakan anggota lengan kanan kita akan mengangkat anggota tangan kanan pihak lawan ke atas sehingga lawan kita menjadi tidak stabil sambil pada masa yang sama anggota kaki kanan kita akan meMIJAK anggota kaki kanan pihak lawan ! Akibatnya lawan kita tidak mampu membuat serang balas kerana dia sudah tidak seimbang !



Sambil seterusnya serangan dengan menggunakan anggota tumbukkan/siku disasar ke anggota rusuk kanan pihak lawan sehingga pihak lawan tak bermaya !



Selamat menuntut ilmu & beramal..

Wassalam...

Basteng

No comments: