Thursday, April 14, 2011

Kisah benar - Adik Atiyah

Assalamualaikum w.b.t..

Semalam aku berkesempatan menziarahi anak Cifu aku (adik Atiyah ) yang dimasukkkan ke wad di Hospital Columbia di Puchong.



Adik Atiyah berusia 14 tahun telah mengalamai sakit perut yang teramat sangat pada hari sabtu lepas.

Keadaannya semakin parah dan pada hari isnin baru doktor dapat mengenal pasti punca penyakitnya adalah disebabkan apendiks !

Sebenarnya keadaan adik Atiyah adalah sungguh serious kerana apendiksnya sudah pun bocor! Jika pembedahan lambat maka dikhuatiri keadaanya akan menjadi lebih merbahaya dan boleh mengancam nyawa



Alhamdulillah, sekarang ini keadaan adik Atiyah semakin stabil tetapi dia masih dalam keadaan lemah kerana selepas pembedahan hari isnin malam, selasa pagi, dia masih belum lagi menjamah makanan !

Doakan moga adik Atiyah selamat...

Seperti yang aku kongsi sebelum ini, as-sebab aku belajar Gerak Pukul Lian Yunan ( GPLY ) kerana aku ada musuh iaitu jiran sebelah rumah aku yang psiko & jahat!



Alhamdulillah, aku bersyukur kerana setakat ini masaalah jiran yang jahat itu telah berjaya aku harungi & hadapi.

Selamat menuntut ilmu & beramal..

Wassalam..

Basteng

No comments: