Monday, June 27, 2011

Kisah Che Hassan : Pengamal LIAN..

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah, semalam sempat aku beli majalah Beladiri keluaran bulan July.

Di bawah ini aku sertakan isi kandungan berkenaan Che Hasan iaitu seorang pengamal LIAN yang telah menuntut & berguru bersama sama dengan Cifu aku !

Sebelum dia belajar dengan arwah Acik Bakar, dia telah pun berguru dan belajar ilmu pertahanan diri Muay Thai dengan jaguh Muay Thai.

Sekarang ini, Che Hassan sudah berusia 69 tahun!

Cifu aku sendiri mengakui akan kehebatan dan kepantasan Che Hassan !

Menurut cerita dari mulut Cifu aku pagi tadi, Che Hassan ini telah berjaya mengalahkan Master Tae Kwan Do di dalam satu pergaduhan semasa di Mentakab !


















Selamat menuntut ilmu & beramal..

*Nota : Betoi ker Orang LIAN ini "kedekut" ilmu ! :)..Pada pendapat aku, nak dapat dengan susah payah, maka kita kena menghargainya...!!!

Wassalam..

Basteng

1 comment:

Anonymous said...

Ni SB keluaran bila?